fredag 2. juli 2010

Bad

To bad jeg liker godt.


Husker dessverre ikke lenger hvor jeg har funnet bildene så jeg håper ingen blir sinte for at jeg legger dem ut.

Har lyst på sånn "badeøy", men vet ikke om vi får plass til det på vårt bad. Det må selvsagt også være bokhyller på badet også. Jeg leser jo mye bøker i badekaret. Håvard bader sjelden så vi trenger ikke et "tomannsbadekar". Det holder med enmannsbadekar, og jeg tror faktisk heller ikke jeg vil ha boblebadekar. Jeg klarer meg utmerket uten og har på følelsen av at det blir mye renhold.

Siden vi kommer til å ha egen "foreldreavdeling" med dør til eget bad og walkincloset fra soverommet vurderer vi glassdør mellom soverommet og badet. Tror det kunne blitt tøft! Siden det bare er oss to som kommer til å være der er det ikke så farlig med tette vegger. Vi har jo sett hverandre nakne før liksom.. Må nok undersøke litt mer om dette, hvor praktisk det er, hvordan slike løsninger ser ut, osv. Det blir i allefall mer naturlig lys på badet av en slik løsning tror jeg.

1 kommentar:

  1. hei
    første gang innom hos dere
    for et flott hus dere planlegger!
    ganske misunnelig, må jeg si!!
    jeg følger med videre!

    sommerhilsen fra
    Åpent hus

    SvarSlett